Delete Me
Marion and Marit are about to graduate high school. But in a world where status is everything, they discover that a seemingly small act of jealousy can go viral and change lives forever.
The End
Their goal is Miami, but first, it's time for graduation parties! This is the beginning and end of Marion and Marit's relationship - two best friends and synchronised swimming partners.
Hope Is Lost
Hacker Fanny is trying to figure out who leaked the sex tape. Meanwhile, the girls learn that a scout from Miami will be watching. Unfortunately, they are only worth something as a team.
The only friend Marion has left, Marit, faces a dilemma. Fanny continues using unethical methods to find out who leaked the sex tape.
Marit is disappointed that Marion ditched her for a party. Fanny, a feminist hacker, contacts Marion for the first time, and she realises the sex tape has been spread worldwide by a user called SOFUS.
When Marit defends Marion after being insulted by Christian, she is thrown off the party bus and left alone in the woods. Meanwhile, Fanny reveals a secret about herself.
Marit gets stood up at swimming practice while Marion is at the party hooking up with her crush, Christian. The night continues, and the sex tape is made.