Derailment
Rich heiress Jiang Xiao Yuan (Liu Hao Cun) finds herself in a parallel universe after an accident, now living as a rural-town woman in the big city. Qi Lian (Lin Yi) claims to know and love her, but he senses something is off. Can they uncover the secrets of the accident and return to normal? Will their journey lead to love? This 2023 Chinese drama series was based on a novel by Priest and directed by Shen Yang.