Destilando amor
Teresa, a beautiful and humble tequila farmer, falls in love with Rodrigo. Together, they will fight for their love and against social prejudices.
Muerte anunciada
Gaviota and Clara arrive at Tequila for the agave harvest, at the same time as Mr. Amador, who intends to die in his native land. Mr. Amador's family is summoned at the estate to say goodbye to their grandfather and Rodrigo and Gaviota meet.
The reading of Mr. Amador's will is carried out, leaving a special clause for Rodrigo and Aaron.
Clarita asks Gaviota not to get excited about Rodrigo, because they are from different social classes.
Gaviota decides to believe that Rodrigo will return to marry her, but little by little she begins to be disappointed for not having news of him.
Gaviota travels to Paris believing that she will be a model, but in reality it is a dating house.