Detroit Muscle
Step-by-step restoration and modification projects for 60s and ‘70s era muscle cars and Detroit’s latest modern muscle machines.
The team digs more rust out of their '69 Dodge Charger, this time near the rear window, where they discover a problem along the way. Then sign painting lessons from one of Ed Roth's original artists.