Diarra From Detroit
A divorcing, overworked teacher finds herself drawn into a cold case after a dating app matches her with a man she suspects is the adult version of a boy abducted in the 90s.
Chasing Ghosts
Diarra Brickland, a teacher recently separated from her husband and living in her mom's house in Detroit, is determined to find out why a man she connected with on Tinder has ghosted her.
Diarra gets some unexpected support on her quest, Aja makes an influential connection, and a scheme to track down Deonte's mom leads to a dangerous rescue mission.
When evidence from Chris's apartment links a former pro basketball player to Deonte in the 90s, Diarra uses the last of her savings to buy into an exclusive poker game to confront him.
Diarra's loyalties are tested as she tries to balance her personal life and her quest, Tea breaks his one-night stand rule to help Aja, and Diarra and Moni get an unexpected lift.
Diarra and Moni set out to finish Detective Marshall's mission of busting his prime suspect's alibi in Deonte's kidnapping, and Tea is stuck in a relationship with the DJ from Aja's party.