Dimension 404
Dimension 404 is a sci-fi anthology series that explores the wonders and horrors of our digital age.
Matchmaker
When Adam meets his perfect match through a dating app, it seems like a dream come true. But when he says "I love you," Adam discovers a secret that makes him question life and love.
Cinethrax
A snooty cinema purist tries to save the world when he realizes that the 3D movie he’s watching is summoning forth a brain-sucking interdimensional monster only he can see.
A hopelessly nostalgic physics student fights to prove her sanity – and goes on an adventure through space and time – when no one on Earth can remember her favorite 90’s cartoon show.
In the 1980s, an arcade junkie attempts to master POLYBIUS: a game that induces ghostly visions and ultimately death.
A pro gamer finds an energy drink that gives her the ability to slow down time, but for every moment she spends in slow motion, her life fast-forwards tenfold.