Dinner Party Wars
Three couples compete in an all-out, no-holds-barred dinner-party competition, in which everything, from food to table setting to ambience, is judged. Canadian chef Corbin Tomaszeski focuses on the food, while style guru Anthea Turner weighs in on other aspects of the meal. All details are captured on camera as the judges watch, offering commentary and tips before ultimately deciding the winner.