Divided States
Hellertown, Pennsylvania
A fight between students at a Pennsylvania high school leads to assault charges and an investigation into a racist video posted on Snapchat.
Portland, Oregon
A man shouts racial slurs at two teens on a commuter train, prompting three male passengers to intervene. In the ensuing altercation, the man allegedly stabs the three men, killing two of them and wounding the third.
A Kansas gunman allegedly opens fire on two Indian nationals in a sports bar, killing one and wounding the other. An ex-Marine is also wounded trying to stop him.