Doc
Clint is stymied when he tries to take custody of an orphaned boy named Raul; Dr. Derek Herbert's wife becomes pregnant.
The doctors rally behind Clint, upsetting Dr. Crane, who manages to get the newcomer's hospital privileges denied.