Does Someone Have To Go?
VMS
When control of a family-owned business, Velocity Merchant Services, is turned over to employees, staff members realise that solving personnel problems is more complicated than they expected.
Three employees from Velocity Merchant Services in Downers Grove, Illinois, state their cases as to why they should not be fired from the company.
Employees at DFX Sports and Fitness in Anaheim, California, assess problems at their workplace when the boss hands the company over to them.
The three bottom employees at DFX Sports and Fitness in Anaheim, California, make personal appeals to explain why they should keep their jobs.
The CEO of True Home Value hands over the tough decisions to the employees to try and fix the company from the ground up.
The three lowest ranking employees at True Home Value stand in front of their coworkers to explain why they shouldn't lose their job.