Don't Trust The B---- In Apartment 23 Don't Trust The B---- In Apartment 23
Due to circumstances beyond her control, an earnest, honest, optimistic girl from the heartland is forced to move in with a sexy, unstable New York City party girl who has the morals of a pirate.
Dating is awkward enough, but when you add Chloe into the mix, it grows tenfold, which June learns the hard way when she begrudgingly allows Chloe to set her up. Meanwhile, James decides to teach an acting class but can’t seem to escape his Dawson persona.
Type-A June is operating at her highest potential when she lands a demanding internship, juggles two jobs and adds on more responsibilities. But she meets her match when she's tasked with cleaning up one of Chloe's incredibly irresponsible, half-baked ideas. Meanwhile, James is psyched to have landed a classic body-swap movie, co-starring the talented Kiernan Shipka, and dives head first into the research.
June is devastated when she receives a wedding invitation addressed to her and her ex-fiance, so in an attempt make her feel better, Chloe gives June a crash course in confidence and fierceness -- but does too good a job.
June struggles to make ends meet and comes up with a creative way to make some extra cash for this month's rent. She decides to mass produce and sell her homemade jam, but when Chloe gets in on the action, she takes it to a whole new level. Meanwhile, James launches his own line of super skinny jeans called none other than 'Beek Jeans,' of course.
Chloe takes it upon herself to teach June to be sexually empowered and to dabble in some casual encounters. However Chloe's own sex life catches up to her, and to James, when their old sex tape leaks out to the public and James freaks out on how this will affect his likeability on "Dancing with the Stars".