Doomed
Upon returning to his hometown, Leandro, a sophisticated sommelier and a real Don Juan, puts his irresistible charm to work and glides from one romance to another until he falls head over heels in a relentless torrent of passion.
Leandro attends a wine tasting at Roberto's house while Carolina goes after him to get her money back. Antonia visits the grape plantation and the winery, but she gets nervous and asks Leandro to get her out of there.
Deocleci gets Carolina a job at Roberto's house. Leandro plans to meet Isabel, and Celeste suspects he's seeing another woman.
Celeste tells Isabel she has a lover but doesn't reveal his name. Antonia goes out dancing with Leandro and they later spend the night together.
Antonia asks Leandro to leave town with her. When Leandro gets home, Isabel is waiting for him.
Leandro gets a call from Jaime inviting him to visit the new land he bought. He finds this proposal strange but accepts, not knowing what awaits him. Meanwhile, Antonia feels sick and faints.