Double Divas Double Divas
Best friends Molly Hopkins and Cynthia Decker, respectively known as the "bra whisperer" and the "Thomas Edison of custom lingerie," are the owners of LiviRae Lingerie, a renowned boutique in Atlanta. In this docuseries, the charming Southern ladies show off their natural talent to help women with all kinds of intimate apparel needs. Molly, who tends to act as a therapist to her customers, tries to get women the perfect fit, while Cynthia, the company's chief designer, creates sexy and sometimes quirky garments. Hitting the road, they travel across the region to fittings, bridal showers and other events.