Sweet Games
Career-driven entrepreneur An Ran (He Hong Shan) is determined to climb the corporate ladder and tries to impress a group of potential investors. When her plan fails, she drowns her sorrows in alcohol, leading to an unexpected encounter with her landlord, Yan Yue (WINWIN). However, he’s not just a landlord – Yan Yue is actually An Ran’s college junior who’s harbored a crush on her for nearly a decade and a successful voice actor who keeps his real identity a secret. An Ran and Yan Yue’s paths cross once again when they end up working together, bringing them even closer. Could this be a sign that they were always meant to end up together, or was it all just a drunken mistake? This 2023 Chinese drama series was produced by Fang Fang, Su Han, Zhang Zhi Wei, and Xia Wen Yang.