Time To Fall in Love
Gu Xi Cheng (Luo Zheng), the seemingly cold-as-ice CEO of a successful business firm, wants to “fulfill” the dying wishes of his seriously ill grandmother by getting married. However, he has no intention of actually tying the knot, so instead arranges a contract marriage. But there’s a hitch: his bogus bride has secretly switched places with her twin sister Su Yan Xi (Lin Xin Yi), a carefree beauty vlogger. Unexpectedly, Yan Xi begins to fall for Xi Cheng – and the feeling begins to become mutual. But what will happen if Xi Cheng learns the secret of her true identity?