Eight Hours
In the high-stakes world of technology, Ye Tian (Tong Meng Shi), president of Azure Group, and Bai Wei (Xiao Yan), an augmented reality expert, are destined to be rivals. When Ye Tian falls into a coma, his groundbreaking "Pangu" immersive fantasy system is released to the public. Bai Wei discovers Ye Tian's consciousness trapped within the virtual world and decides to help him return to reality. Facing the challenge of transferring a virtual consciousness back to a physical body, they must race against time before Ye Tian's mortal self is permanently deleted. This is a 2022 Chinese romantic sci-fi drama directed by Allen Lan and Zhao Tian Yu.