When We Write Love Story
In a groundbreaking reality show, six stars—Li Yi Tong, Ian Wang, Qin Lan, Jasper Liu, Yang Chaoyue, and Hou Ming Hao—are challenged to create and star in their own idol drama. Divided into teams, they must simultaneously work as screenwriters, directors, and actors to craft an original love story that will captivate audiences. As they navigate the complex process of storytelling and performance, the participants must overcome creative differences and personal challenges to produce a compelling narrative. The competition intensifies as each team strives to develop the most engaging and heartfelt drama.