Beautiful Secret
Wang Xuan (Li Ying), a singer, gave up her daughter for adoption 20 years ago after struggling to treat her illness. She now focuses her love on her stepdaughter, Xu Ruo Lin (Xianzi), who enters a singing competition to win back her ex-boyfriend, Guan Yi (Peter Ho). Jiang Mei Li (Victoria Song), who was adopted as a child, unexpectedly wins the competition and becomes an instant star. As Mei Li rises to fame, she begins to uncover the mysteries surrounding her own past.