Heart Signal 5
In this fifth season of the popular matchmaking reality show, a group of strangers from Shanghai are brought together to live under one roof for thirty days. With diverse backgrounds and personalities, these participants navigate the complexities of potential romance while being observed by a panel of celebrity experts, including Angelababy, Zoey Meng, Silence Wang, Wu Xin, and Lee Seung Hyun. The panelists provide insightful commentary on the housemates' interactions, attempting to predict potential romantic connections. As tensions rise and relationships develop, viewers are treated to an unpredictable journey of love and human connection. This is a 2022 Chinese variety show distributed by Tencent Video.