Heart Signal 2
Victoria Song (Victoria Song), Yang Chaoyue (Yang Chaoyue), Zheng Kai (Zheng Kai), and Rainie Yang (Rainie Yang) join seven other participants in a unique reality show experiment at "Signal House". Eight strangers are brought together to live under one roof, with expert panelists observing their interactions and potential romantic connections. The show promises intense moments and unexpected developments as the housemates navigate their shared living space while being constantly watched by relationship experts. This is a 2019 Chinese variety show that explores the dynamics of interpersonal relationships in a controlled environment.