Chuang 2020
A hundred talented female trainees from China, South Korea, and beyond compete in an intense survival audition contest to form a seven-member girl group. Residing in a fantasy castle-themed dormitory, contestants like Sally (gugudan), Hami (ex-D.Holic), Lana (Russian K-pop star), and Yiyang (ex-SM Rookie Girls) must prove their dancing and singing skills in front of millions of viewers. Mentors Huang Zi Tao, Lu Han, Mao Buyi, and Victoria Song (ex-f(x)) guide the aspiring artists through the challenging competition. As judges and viewers determine their fate, the trainees battle for a chance to become future stars and potentially conquer the world of Chinese pop. This is a 2020 Chinese music-themed reality/variety show.