Hot-Blood Dance Crew
"Hot-Blood Dance Crew" is an electrifying Chinese dance competition featuring 191 talented contestants from across China and beyond. Hosted by popular entertainment stars Lu Han, William Chan, Jackson Wang of GOT7, and Victoria Song of f(x), the show brings together aspiring dancers seeking to prove their skills. Under the expert choreography of international dance professionals Galen Hooks and Riehata, contestants battle for the ultimate title of best dancer. The high-energy competition challenges participants to showcase their most impressive dance moves and unique styles, pushing the boundaries of performance and creativity.