The Blossoming Love
In ancient times, the human emperor Zhao Ming (Vin Zhang) sacrificed himself to protect humanity from the divine realm. Hun Dun Zhu (Sun Zhen Ni), his beloved, saved a fragment of his soul, initiating an eternal cycle of reincarnation. In a future life, Zhao Ming was reborn as Xie Xue Chen, leader of the Immortal Alliance, while Hun Dun Zhu became Mu Xuan Ling, the Holy Maiden of the Dark Domain. Reunited in the mortal realm, they began as adversaries but gradually grew closer during a forced journey together. As their feelings deepened, they became entangled in a conspiracy to claim the divine Pearl of Chaos, forcing them into yet another impossible situation. Will Xue Chen and Xuan Ling finally manage to find happiness together, or does fate have a different ending in mind?