Medical Examiner Dr. Qin - 法医秦明
Qin Ming (Zhang Ruo Yun), an eccentric medical examiner with an unusual approach, struggles to keep assistants due to his challenging work style. When Li Da Bao (Jiao Jun Yan) becomes his new assistant, she surprisingly proves herself capable and unfazed by gruesome forensic work. Partnering with police detective Lin Tao (Li Xian), Ming and his team tackle mysterious crime cases through meticulous examinations and keen investigative skills. Together, they unravel complex mysteries that challenge even the most experienced investigators. This is a 2016 Chinese crime drama series based on the novel "The Eleventh Finger" and directed by Xu Ang.