The Viking - Downfall of a Drug Lord
The untold story of the Danish drug lord - Claus Malmqvist. One step from retirement, as a multibillionaire “businessman” in Brazil, with a wife and a kid on its way - he is about to lose it all.
From Drug Dealer in Valby to Mastermind in Spain
As a teenager, Claus Malmqvist starts to make easy money by selling cannabis. Soon his career picks up speed, and in a few years the boy from Valby became one of the biggest drug gangsters in Europe.