Elvira
Elvira works as a receptionist in a brothel run by the policeman and childhood friend, Køster. When a prostitute disappears, Elvira begins to investigate, which leads to dramatic consequences.
Elvira works as a receptionist at a brothel. For a couple of days Elvira hasn’t been able to get in touch with one of the sex workers, Candy, and her absence is starting to create trouble for Elvira.
Through the Door and out the Window
Køster is having trouble getting rid of the Swedish criminals, who are demanding the money Candy owes now. Together with Sixten, Elvira tries to remedy the situation by looking for Candy at her home address.
Elvira enters unknown territory in her new role as childminder for Candy’s son, Sun. Køster’s partner, Dinesen, tracks down a Serbian family with a connection to the murder of an unknown woman in Amager Fælled.
Elvira is on the trail of a mysterious cleaning company which appears to be cleaning in more ways than one. Together with one of Candy’s regulars, Henry, she makes contact with a cleaning lady from the company.
In her search for Candy, Elvira embarks on a risky plan: Disguised as a waiter she sneaks into the birthday party being held for Nikolaj, the teenage son of the wealthy family.
Elvira worries about Sixten who has been admitted to hospital after he was found unconscious. Køster tries to keep track of his criminal dealings, and pays a visit to Nikolaj and his parents.