Emergency
A man with shortness of breath discovers he may have a collapsed lung. After an altercation with dogs, an elderly woman needs her ankle reset. A truck driver injures his fingers on the job and worries about providing for his family.
A young woman is frustrated by mysterious stomach pains. An 8-year-old's playground hi-jinks require a trip to the ER. A diabetic man may have waited too long to get treatment for his foot.