Emotion Code Toolkit
Eliminating Emotional Baggage
Getting rid of your emotional baggage is the key to creating better relationships for yourself, better health for yourself, and more abundance for yourself.
Accessing the Subconscious Mind
Bradley Nelson demonstrates another simple form of testing, the sway test, that can serve as a means to allow you to communicate with your subconscious mind in determining the source of your difficulties.