Between
Su Hsiao Ching (Esther Yeh), a young professional in her late 20s, struggles to balance career success with family expectations. Her life becomes complicated when two influential men enter her world: Luo Cheng Kai (Marcus Chang), her eccentric and demanding new CEO, and Qu Zhih Jun (Sam Lin), a professional photographer who becomes her landlord. As these men potentially impact her professional and personal happiness, Hsiao Ching must navigate the challenges of being a "sandwich girl" caught between multiple pressures. This is a 2018 Taiwanese drama series directed by Hao Xin Xiang.