Lost Romance
Romance novel editor Zheng Xiao En (Vivian Sung) finds herself daydreaming constantly about He Tian Hang (Marcus Chang), the handsome CEO of the company that occupies the building opposite from hers. One day, she magically finds herself transported into the pages of a romance novel, where she comes face-to-face with a business leader who looks identical to her crush. Excited, she decides to put her years of editing romance novels to work, utilizing all the tips and tricks she has read about to capture his heart. But there’s a catch: in this fictional world, she isn’t the heroic female lead character who’s destined for romance. Instead, she is an evil side character on the road to ruin. Can she flip the story on its head to end up with the man of her dreams?