Every Precious Moment
Miri Kono (Mayu Hotta), a piano instructor haunted by her unfulfilled musical dreams, finds solace in melon juice from Sora Aoki's (Riku Hagiwara) food truck. Sora, battling dissociative amnesia, connects with Miri over their shared experiences of disappointment and loss. As they grow closer, Sora struggles with revealing his memory disorder, wondering if a genuine connection is possible between them. Their delicate relationship teeters on the edge of uncertainty, with Sora hoping to build a future despite his challenging condition.