My Diary
As Yuki Onomura (Kaya Kiyohara) enters her first year in the workforce, she starts feeling nostalgic for her time spent at university with her friends Hiromi Tokunaga (Hayato Sano), Mahiru Shiraishi (Ai Yoshikawa), Airi Hasegawa (Ai Mikami), and Toranosuke Wada (Ayumu Mochizuki). While each person came from different backgrounds and had different personalities, they managed to build a deep connection with each other. Yuki kept a diary throughout college and revisits her memories by reading her old entries, reminiscing on the carefree days of her youth while also confronting the difficulties of transitioning into adulthood and keeping up friendships with people she no longer see as often.