Everybody Hates Chris Everybody Hates Chris
When Rochelle hires their young neighbor Keisha to tutor Drew in math, Chris sees this as his chance to impress the girl next door, but his plans go awry when Keisha makes her own moves.
Chris lets a neighborhood kid ride his bike, despite Julius's warnings, and he takes off with it.