Outlander: Blood of my Blood
While Henry fights in World War I and Julia works in the censorship office in London, their love story unfolds through the letters they write to each other.
School of the Moon
As the oath-taking ceremony to determine who will be Laird of Clan MacKenzie approaches, Ellen hatches a new plan to protect herself and her family; Julia is forced to make an impossible choice.
Henry tackles a challenging assignment in his own way. Ellen learns some concerning information about the family into which she's expected to marry.
Ellen and Brian attend Beltane, a festival to celebrate the coming of summer, where sins are burned away by the needfire. Henry struggles to hold onto his hope and Julia loses allies when secrets come out.
Henry continues to look for Julia until a new discovery threatens to end his search.