Fairview
National politics causes wild, small-town drama in the Natty Light-chugging, grocery store parking lot-fighting, public urinating town of Fairview, as seen through the lens of its sloppy party-girl-turned-pragmatic-mayor Kelly Sampson.
COVID Party
Despite a COVID-19 outbreak in Fairview, Mayor Kelly and the gang throw an epic party for the big game, and Beef's mom Holly catches him vaxxing and brings on Breckman to set him straight.
Cancel Culture
Fairview won't cancel their anthem "Baby, Let's Rock" even though the singer Sammy Sugar faces harrowing accusations, and Breckman becomes a magician in hopes he'll be considered too talented to cancel.
Due to horrible working conditions at Omni Fulfillment Center, Fairview residents seek more fulfilling opportunities on OnlyFans, and Todd becomes an OnlyFans star, but his dedication creates stress in his family.
Fairview residents fork over their life savings to a magical Luck Dragon promising untold riches for those who invest in cryptocurrency and NFTs.