Fall River Fall River
In 1979, three young women were killed in a series of murders in Fall River, MA, allegedly by a satanic cult practicing human sacrifice. Twenty years later, new evidence has surfaced that sheds light on murders that were thought to have been solved.
My Soul To Keep
Police discover a satanic cult is practicing human sacrifice, led by cult leader, a man named Carl Drew, in Fall River, Mass. in 1979.
The bizarre 1981 trial of Carl Drew incites fear across the country; the lead detective in the case becomes haunted by his own investigation.
Robin Murphy comes forward to tell her story, for the first time, in a prison interview. Her revelations paint a picture of corruption. An additional murder is revealed, previously thought to be unconnected to the case.
While Carl Drew appeals his case, a new witness is discovered; the filmmakers return to meet with Robin Murphy a final time.