Filter
When Su Cheng Cheng (Landy Li), an ordinary woman, acquires a high-tech "filter bracelet" that allows her to change her appearance, her life changes completely. She begins to use the bracelet to adopt different identities, using her newfound abilities to help others. Unaware of her secret, Tang Qi (Tan Jian Ci), a man with gradually worsening eyesight, happens to fall for each and every one of her personas, only to lose them time and time and again. To protect her identity, Cheng Cheng weaves an increasingly tangled web of lies, deepening Tang Qi’s heartbreak and her own guilt. Will Cheng Cheng ever reveal the truth to Tang Qi, and could they find true happiness together – with no lies or disguises?