Freddy's Nightmares
"Freddy's Nightmares" was a 1988 horror anthology series, with the evil, sinister killer of the "Nightmare On Elm Street" movies, Freddy Krueger, hosting this show, where each week, he shows us a tale of evil and death about the lives of people who live in Springwood.