Freud
Eager to make his name in 19th-century Vienna, a hungry young Sigmund Freud joins a psychic and an inspector to solve a string of bloody mysteries.
Hysteria
Struggling with his career and swigging cocaine, Sigmund Freud is pulled into a gruesome crime, then into an exclusive séance led by a mesmerizing psychic.
His theories opposed, Sigmund Freud tips off authorities searching for a lost innocent, but he has to collaborate with an outsider to get to the truth.
A duel takes a startling turn with dire consequences; Sophia plants deadly seeds, a dreamer awakens and Freud learns how to unlock a shuttered mind.
Wishes and nightmares come true as Freud teeters on the brink of self-destruction, and Sophia and Viktor realize their deepest desires.
Roused from a terrifying dream yet unable to shake a living nightmare, Fleur struggles with Freud; killers close in as a bottomless rage spills forth.
The effects of trauma run deeper than even Freud suspected as he looks into a dead pianist; Viktor accepts an invitation, and Kiss confronts Heinz.