Gaslit
As John Mitchell and his subordinates struggle to manage the Watergate coverup, Martha finds herself in a dangerous situation. John Dean puts his relationship on the back-burner as his work life begins to spin out of control.
Martha finally speaks out, putting a strain on her marriage. The FBI comes closer to an answer on the real story behind Watergate and John Dean is forced to come clean to Mo on their Camp David honeymoon.
Frank Wills, the security guard who lost his job at the Watergate over the break-in, struggles with his newfound fame.