Girlfriends Girlfriends
An ensemble sitcom focusing on a mixed batch of black women who face life's tests and triumphs together. From dating to divorce and friends to family to relationships, Joan, Maya, Lynn and Toni support each other despite their differing backgrounds, learning about true friendship in the process.
Toe Sucking
Toni begins dating Joan's ex-boyfriend and causes turmoil when she brings him to Joan's birthday party.
The gals persuade Joan to end her period of celibacy with a casual fling, but Joan is unaware her potential partner is engaged, leading to a rumor that could end his relationship.
Toni resents Joan for not coming to her rescue during a brawl outside of a posh nightclub.