Gomorrah Gomorrah
Set in the suburbs of Naples, Italy, the crime drama goes inside the Camorra, a fierce Neapolitan crime organization led by Pietro Savastano. The story is told through the eyes of Don Pietro's right-hand man, Ciro Di Marzio, whose faith in the family is tested when he realizes how far Don Pietro is willing to go to keep his power. Despite his feelings, Ciro feels an obligation to obey Don Pietro's orders when he tasks his underling with protecting his son Genny, who is being groomed to take Don Pietro's place while the elder Savastano is serving a lengthy prison sentence.
When Salvatore Conte’s home is burned by Ciro Di Marzio and his fatherly friend Attilio, he starts an endless war for revenge that could end up hurting their loved ones.
When Genny creates a rift with another clan, Pietro decides it's time to put him to the test and asks Ciro to mentor him. Pietro then tests Ciro's loyalty in his own unique way.
Pietro's time as leader is up when he is transferred to a high security prison and kept in solitary confinement under twenty-four hour observation. Who will take Pietro's place…?
While Ciro with Genny in tow tries to quell the Nigerian revolt, Pietro organizes a massive revolt of the prisoners and, after putting fire to Poggioreale, is transferred to 41a regime.
With Pietro gone, it is Imma who surprisingly starts to take care of business. Ciro is left with no choice but to take his orders from her now.