Gordon Ramsay's Ultimate Cookery Course
Throw away those complicated cook books - Gordon is giving home cooks the confidence and inspiration to hit the stoves and get cooking.
Getting Started
Recipes include delicious pork chops with sweet and sour peppers, and pan-fried scallops with crunchy apple salad, and Gordon shares a tip for keeping your knives sharp.
Keeping It Simple
Gordon teaches how to keep it simple. Recipes include chilli beef lettuce wraps, and miso-poached salmon, and there's a guide to buying perfect fish.