Hacking Your Mind
Living on Auto-Pilot
You’ll make the amazing discovery that you go through most of life on auto-pilot – and get an auto-pilot owner’s manual.
You’ll discover why our auto-pilot biases against “them” are tearing our country apart – and how you can help fix that.