Hard to Find
When Princess Feng Yuan of Yongzhao (Shen Yu Jie) and He Lian Xi (Zhao Yi Qin), the Young Master of Linchuan, secretly fall in love and attempt to wed, it sparks a bloody massacre with devastating results. Years later, Feng Yuan and Lian Xi are unexpectedly reunited, but she no longer has any memory of him. Could love bloom again for this ill-fated duo? Or will the pressures of conflicting loyalties and warring clans tear them apart once more? This 2024 Chinese drama series was directed by Chu De Jian.