Hell House
Murder Mansion
In the quiet town of Libertyville, IL there is a house that has witnessed unspeakable tragedy. From the unsolved double homicide of millionaires Bruce and Darlene Rouse to the underground mob scene that resulted in murder, this house has seen it all.
Greystone Murders
Amongst the lavish estates of Beverly Hills, the Greystone Mansion has a malevolent backstory like no other. Built in the 1920s by oil tycoon, Edward Doheny, the Greystone's bloody history has been plagued by murder, suicide, and unexplainable accidents.