Redrum
A recently divorced factory worker is found stabbed to death in his home after a violent struggle. Investigators must untangle the victim's complicated relationships, to discover a lovesick motive.
Cab driver Pam Carter is found suffocated to death in her Reno apartment. She had been spending her time at the local casinos, and was down on her luck, until a chance encounter changed her fortune.