Hellbound
Horrified bystanders watch as otherworldly beasts chase down and kill a man in broad daylight; Jung Jinsu declares that only sinners are sent to hell.
The New Truth offers a sizable payment to Park Jungja, a condemned woman, in exchange for the right to live-broadcast the moment her fate is decided.
Addressing a stunned world, Jinsu preaches righteousness; Detective Jin Kyunghun searches for his missing daughter; The Arrowhead targets Min Hyejin.
Bae Youngjae follows his coworker to a dock where he witnesses a terrifying sight; The Prophet Angel appears in an unthinkable place.
A despairing Youngjae tracks down a man who might have answers; The New Truth catches wind of a mysterious organization with its own agenda.