Hit & Miss
While Mía faces a new life, problems don't stop arising. She gets an offer to buy a house, but everything is complicated by the loss of the child's mother and the obstacles her family puts.
While the relationship between Mía and her new family grows well and the bond with her child is strengthening, new opportunities and loves arise and cause problems for everyone.
Mía, a transgender killer, discovers she has a son of eleven years old and that she is his only legal representative, while her exlover and mother of the child is struggling against death due to a cancer disease.