Hollywood Hustler: Glitz, Glam, Scam
Vegas Baptism
Zach's scheme expands as he spends millions on lavish trips, parties, and homes. While pursuing his acting dreams, he fabricates connections to Hollywood executives and juggles numerous extramarital affairs, including one with Vegas performer Bexxx. Through intimate interviews, those closest to Zach reveal how his carefully constructed Hollywood persona begins to fracture.
As Zach's Hollywood dream and financial scheme unravel, payments to investors are delayed, and his behavior becomes increasingly erratic. His once-admiring inner circle recounts how things begin to crumble when investors threaten FBI involvement. Amid his arrest, media scrutiny, and legal battles, questions remain about the hundreds of millions of dollars that are still missing.